• Verzending binnen 3 werkdagen.
  • Gratis verzending vanaf €19,95.
  • Persoonlijk en met liefde gemaakt.
  • Veilig betalen via Ideal.

Garantie en klachten

GARANTIE:

  1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en aan de ondernemer bekendgemaakte vertegenwoordiger.
  2. Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
  3. Wanneer de consument gebruik wenst te maken van zijn herroepingsrecht is hij verplicht dit binnen 14 dagen, na ontvangst van het product, kenbaar te maken aan de ondernemer. Het kenbaar maken dient de consument te doen middels het modelformulier. Nadat de consument kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht dient de klant het product binnen 14 dagen retour te sturen. De consument dient te bewijzen dat de geleverde zaken tijdig zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van verzending.
  4. Indien de klant na afloop van de in lid 2 en 3 genoemde termijnen niet kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht resp. Het product niet aan de ondernemer heeft teruggezonden, is de koop een feit.

 

Dit geld voor ALLE producten, ook de producten met naam. Natuurlijk proberen we in eerste instantie (mocht u niet tevreden zijn over een product) om eerst tot een oplossing te komen, bel of mail ons dan even.
Mocht u alsnog het product retour willen sturen dan is dat geen probleem.

 

PRODUCT RETOURNEREN:

  • Graag in de originele verpakking, vermeld op een briefje dat u het retour stuurt en vermeld hierbij uw ordernummer.
  • U krijgt dan de productprijs en verzendkosten uiterlijk binnen 6 dagen na ontvangst retour gestort.
  • De kosten voor het retourneren moet u wel zelf betalen.

 

BESTELLING NIET COMPLEET OF BESCHADIGD:

  • Mail ons, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact op.
  • Met betrekking tot verdere afhandeling graag zo spoedig mogelijk contact opnemen.

 

KLACHTEN:

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar karin@mijntaarttopper.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.